FAQ
FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
1. Jaký druh dopravy využíváte?
Aktuálně nabízíme služby od Zásilkovna.cz. Zásilku si můžete nechat poslat na jakoukoliv z jejich výjedních míst, nebo formou Zásilkovna Domů, která Vám dodá zásilku až k vám před dveře.
2. Nabízíte limitované edice produktů?
Ano, pravidelně uvádíme limitované edice našich produktů. Tyto produkty jsou dostupné pouze v omezeném množství, takže doporučujeme neváhat s objednávkou.
3. Mohu si vaše produkty prohlédnout osobně?
V aktuální době bohužel ne. Ale pracujeme na pár místech, kde si naše produkty budete moct prohlédnout osobně. V případě zájmu o bližší informace nás prosím kontaktujte na e-mailu info@absoluthome.cz nebo telefonicky na čísle +420 604 508 000.
4. Poskytujete zákaznickou podporu?
Ano, naši zákaznickou podporu můžete kontaktovat telefonicky na čísle +420 604 508 000 nebo e-mailem na info@absoluthome.cz. Rádi vám pomůžeme s dotazy ohledně našich produktů, objednávek nebo jiných požadavků.
5. Jak se dozvím o novinkách a akcích?
Doporučujeme se přihlásit k odběru našeho newsletteru. Díky tomu budete mít přehled o nových produktech, limitovaných edicích a speciálních akcích.
6. Jaké jsou možnosti vrácení produktu?
Pokud s produktem nejste spokojeni, můžete jej vrátit do 14 dnů od doručení. Pro více informací nás kontaktujte na e-mailu info@absoluthome.cz a my vám rádi pomůžeme.
7. Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Doba doručení se pohybuje obvykle mezi 2-3 pracovními dny, v závislosti na skladové dostupnosti daného produktu. Ovšem, většinu objednávek odbavujeme následující den od objednání. O stavu vaší objednávky budete informováni e-mailem.
8. Jaké jsou platební možnosti?
Vaši objednávku můžete zaplatit pomocí Apple Pay nebo Google Pay, Online platbu kartou (Visa a MasterCard), převodem, či doručením na dobírkou.